torsdag 20 oktober 2011

Höst...

Dagen har gått till att plocka och fixa här hemma. Tagit fram lite andra ljusstakar som passar bättre till höstens mys. Häromdagen var jag ute och plockade lönnlöv (mitt favorit träd) som jag torkat och de är nu utspridda i hela lägenheten som prydnad. Ska ta kort på det imorgon så jag kan visa er =)

Innan ikväll blev det en promenad med Christel (min brors fru) och Belezza (deras hund). På vägen träffade vi på Heidi (min jobbekompis) och hennes hund Aska. De hängde på, vilket jag tyckte var väldigt trevligt!

Nu blir det loppelådan för morgondagen är fullproppad. Ska in och besiktiga bilen och sen vidare för en träff med syrran. Ska inhandla lite nya blommor och så vill jag en sväng till ÖB så jag hoppas jag kan få med Jenny på det <3 Senare får jag besök av två vänner från Ängelholm som ska vara hos mig hela helgen, åå vad det ska bli mysigt! Vi har inte så mycket bestämt, imorgon blir det middag och mys här hemma. Lördagen tänkte vi ta oss in till Kristianstad för lite strosing och ett besök på Ekohallen. Kanske en fika hos min bror när vi kommit hem sen blir det mys på kvällen igen!

Jag anser att Höst är lika med Mys!! Värmeljus i alla vrår i lägenheten, då trivs jag!

Ha en skön fredag =)
Kram Janet  


1 kommentar:

  1. ja det är väl klart att vi kan gå till andra butiker med :)
    ses i morgon puss

    SvaraRadera

Hej på dig! ♥

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram! ♥