onsdag 26 oktober 2011

Besöksdagar...

Har inte haft tid för uppdateringar, i helgen hade jag två vänner från Ängelholm på besök. Efter det har jag haft två killar från Holland boende hos mig. Dagarna har sprungit iväg och all tid har ängnats åt mina gäster. Jag kommer skriva om de olika gästerna en annan dag, då jag hunnit lägga in korten på datorn.

Idag har jag varit hemma hos Heidi, pysseldax =) Me like!
Idag har jag gett mig på ett nytt kort, där man klistrar ihop fyra cirklar till ett triangelkort.
Även här kommer kort och beskrivning senare när korten kommit in på datorn ;) hehe

Nu blir det bara slappe i soffan, inte så bara det ;)

Kram Janet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig! ♥

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram! ♥