torsdag 10 november 2011

Där...

...försvann den torsdagskvällen.... swich... Haft två besök där väskor har hämtas, Christel har lånat en resväska ( ha så skoj på resan och vinn nu lite pengar) och Heidi har hämtat sin pysselväska (snart ses vi för en pysselkväll)! Blivit några minuter i telefonen med och även haft sågen framme och fixat i min garderob! Nu ska sakerna bara in också... oj nu kom jag på att jag måste packa med, stänger imorgon och måste sen hem direkt för och göra vid mig så jag kan hänga med Linnea på pubafton sen! =) Jaja, lika bra att sätta igång för jag vill hinna med ett avsnitt DH med =) Tjingeling på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig! ♥

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram! ♥