onsdag 9 november 2011

Tiden...

den springer iväg och jag hinner inte med den riktigt. Mycket har hänt men var är alla inlägg kan man undra då... tiden räcker dåligt till!

Denna veckan har jag börjat en ny kurs, Matematik för barn mellan 6-12 år. Än så länge känns det bra och kursen verkar ge oss konkreta medel.

Idag har vi läsdag, jag ska iväg och jobba så blir inte så mycket läsande men det hjälper den stackars slitna plånboken längre fram! =)

Ikväll har jag och Christel planerat en promenad, ska bli super skönt! Har varit sjuk i ett antal veckor och inte kunnat göra något, känns sådär, så promenaden är välkommen! (hoppas jag inte dör) hihi

Ha en super bra dag!

Kram Janet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig! ♥

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram! ♥